Ps3 Black ops Funclan
 
 
 
 
 The ZombieTrophies Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Nieuw onderwerp plaatsenReageren
Auteur Bericht
Tjefkes
Major general
Major general


Geregistreerd op: 16 Sep 2010
Berichten: 119
Woonplaats: Olen City

BerichtGeplaatst: 04-12-2010 13:40:20 Reageren met citaatTerug naar boven

Trophies :

1) The Collector
In Zombie mode, buy every weapon off the walls in a single game

Lijkt me vrij duidelijk gwn all wapens in 1 spel kunne kopen , je hebt hiervoor iets meer als
13 000 punten voor nodig zonder alle deuren meegerekend...
Het laatste dat je moet kopen is fraggrenades , hiervoor moet je naar boven met de teleporter

2) See Me, Stab Me, Heal Me
Fire a Pack-a-Punched Ballistic Knife at a downed ally to revive them from a distance

Hiervoor moet je eerst een ballistic knife zien te bemachtigen , daarna ervoor zorgen dat je 5000 punten hebt
om het ballistic knife te upgraden in de bovenste kamer met de teleporter
Als ja dat hebt gedaan ben je in staat om van een afstand je vrienden te reviven Razz echt wel nice
Als je 1 vriend hebt gerevived krijgt je de trophie " See me , Stab me , Heal me "

3) Hands off the Merchandise
Kill the Pentagon thief before it can steal your load-out *****

Dit is nggal een vrij moeilijke trophie , en deze moet gebeuren op de map " five "
hiervoor heb ik opzoek werk gedaan en filmke gezocht (http://www.youtube.com/watch?v=qj3uieLstb0&feature=player_embedded# )
Checkt dees filmke en we komen er op den duur wel uit mr denk eerlijk gezegt ok da ge da allleen moet doen .



4) Sacrificial Lamb
Kill 6 zombies after getting shot by a Pack-a-Punched Crossbow bolt


OK voor deze trophie moet je een parter hebbe die veel voor je moet doen om deze trophie te behalen mr daar zijn
vriendendiensten voor niwaar Wink ok dus je moet eerst en vooral een crossbow zien te bemachtigen deze weeral upgraden boven in
het kamertje met de teleporter , ok wat moet de andere doen die te trophie gaat behalen , volgens wat ik heb gezien en gelze enz
moet die persoon monkeybombs zien te bemachtigen en weldra hij deze gooit gaan alle zombies richting de bom , wie hem gooit moet
dan beschoten worden door de geupgrate crossbow en vlak bij alle zombies gaan staan die op de bom afdolle Smile let erop dat er zeker genoeg
zombies zijn want ze moet er 6 neerhalen als de crossbowpeil in je lichaam ontploft
Profiel bekijkenStuur privéberichtAIM-naam
Berichten van afgelopen:      
Nieuw onderwerp plaatsenReageren


 Ga naar:   



Volgende onderwerp
Vorige onderwerp


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: Ti2000 by Port-All :: Tijden zijn in GMT + 1 uur
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum