Ps3 Black ops Funclan
 
 
 
 
 Zijn er al vorderingen? Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Nieuw onderwerp plaatsenReageren
Auteur Bericht
Tjefkes
Major general
Major general


Geregistreerd op: 16 Sep 2010
Berichten: 119
Woonplaats: Olen City

BerichtGeplaatst: 12-01-2011 02:32:36 Reageren met citaatTerug naar boven

Seg mannen zen er nu al beslissingen genomen veu luna en wa er nu ng ga gebeuren enz want nu duurt het wel echt lang ze Sad

grtz tjefkes
Profiel bekijkenStuur privéberichtAIM-naam
richaar05
admin
admin


Geregistreerd op: 24 Nov 2009
Berichten: 232
Woonplaats: hest

BerichtGeplaatst: 12-01-2011 21:34:54 Reageren met citaatTerug naar boven

Tjefkes schreef:
Seg mannen zen er nu al beslissingen genomen veu luna en wa er nu ng ga gebeuren enz want nu duurt het wel echt lang ze Sad

grtz tjefkes

Ik weet het nimeer tjef... echt ik zeg tege die manne da ze actief moete zijn en kzien ze ni mja... Ik probeer ni langer nimeer da ze het nu maar zelf is doen !

_________________
Image
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenMSN Messenger
Tjefkes
Major general
Major general


Geregistreerd op: 16 Sep 2010
Berichten: 119
Woonplaats: Olen City

BerichtGeplaatst: 13-01-2011 18:33:06 Reageren met citaatTerug naar boven

richaar05 schreef:
Tjefkes schreef:
Seg mannen zen er nu al beslissingen genomen veu luna en wa er nu ng ga gebeuren enz want nu duurt het wel echt lang ze Sad

grtz tjefkes

Ik weet het nimeer tjef... echt ik zeg tege die manne da ze actief moete zijn en kzien ze ni mja... Ik probeer ni langer nimeer da ze het nu maar zelf is doen !


Mr maak dan het actief volk moderator of wa meer verantwoordelijk.. De humanoid , freakwolfje , hc86... enz die zen wel actief e mr zoals de rest sharkforce enz en rest van luna , die komen echt nooit online en precies of die zen ng mee luna bezig Confused

Denkt er mr is over na , want ik ben er ok al lang op aant wachten en ik weet da ge daar niks kunt aan doen makker mr ik wil da eigelijk wel ! Cool

Grtz Tjefkes
Profiel bekijkenStuur privéberichtAIM-naam
sharkforce123
co-leader
co-leader


Geregistreerd op: 30 Nov 2009
Berichten: 223
Woonplaats: Lummen

BerichtGeplaatst: 15-01-2011 14:55:01 Reageren met citaatTerug naar boven

Khad et druk me school mda k van richting was veranderd enz, ma binnekort zal ik ook wel meer actiever worden

_________________
[Forum Admin]Sharkforce123

-If a camper wants to kill you by camping in a building you should camp in that building before he is going to camp in that building- "sharkforce123"
Image
Profiel bekijkenStuur privéberichtMSN Messenger
richaar05
admin
admin


Geregistreerd op: 24 Nov 2009
Berichten: 232
Woonplaats: hest

BerichtGeplaatst: 15-01-2011 17:46:01 Reageren met citaatTerug naar boven

sharkforce123 schreef:
Khad et druk me school mda k van richting was veranderd enz, ma binnekort zal ik ook wel meer actiever worden
cva cva. Der gaat bij mij wa veranderen en iets wa jullie ni verwachte ma kvertel het alst zover is

_________________
Image
Profiel bekijkenStuur privéberichtE-mail versturenMSN Messenger
Berichten van afgelopen:      
Nieuw onderwerp plaatsenReageren


 Ga naar:   



Volgende onderwerp
Vorige onderwerp


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: Ti2000 by Port-All :: Tijden zijn in GMT + 1 uur
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum