Auteur |
Bericht |
Tjefkes
Major general

|
Geplaatst:
04-12-2010 20:30:23 |
  |
Er was eens een gamer die zat te spelen op zen ps3 en toen gebeurde
er iets heel eigenaardig, het was zen controller die ineens vibreerde en dacht in zichzelf wat zou er aan de hand zijn met mijn controller ! En toch zal hy voortaan
" eerst is de " |
|
|
   |
 |
richaar05
admin

|
Geplaatst:
04-12-2010 23:58:09 |
  |
er iets heel eigenaardig, het was zen controller die ineens vibreerde en dacht in zichzelf wat zou er aan de hand zijn met mijn controller ! En toch zal hy voortaan eerst is de handleiding lezen en |
 |
sharkforce123
co-leader

|
Geplaatst:
05-12-2010 14:13:17 |
  |
er iets heel eigenaardig, het was zen controller die ineens vibreerde en dacht in zichzelf wat zou er aan de hand zijn met mijn controller ! En toch zal hy voortaan moeten oppassen want |
_________________ [Forum Admin]Sharkforce123
-If a camper wants to kill you by camping in a building you should camp in that building before he is going to camp in that building- "sharkforce123"
 |
|
   |
 |
richaar05
admin

|
Geplaatst:
05-12-2010 22:05:04 |
  |
er iets heel eigenaardig, het was zen controller die ineens vibreerde en dacht in zichzelf wat zou er aan de hand zijn met mijn controller ! En toch zal hy voortaan eerst is de handleiding lezen en moeten oppassen want als hy dit |
 |
Tjefkes
Major general

|
Geplaatst:
06-12-2010 11:47:47 |
  |
richaar05 schreef: |
er iets heel eigenaardig, het was zen controller die ineens vibreerde en dacht in zichzelf wat zou er aan de hand zijn met mijn controller ! En toch zal hy voortaan eerst is de handleiding lezen en moeten oppassen want als hy dit |
" Nog eens meemaakt " |
|
|
   |
 |
richaar05
admin

|
Geplaatst:
06-12-2010 16:54:28 |
  |
er iets heel eigenaardig, het was zen controller die ineens vibreerde en dacht in zichzelf wat zou er aan de hand zijn met mijn controller ! En toch zal hy voortaan eerst is de handleiding lezen en moeten oppassen want als hy dit nog eens meemaakt dan word hy |
 |
sharkforce123
co-leader

|
Geplaatst:
06-12-2010 17:10:44 |
  |
Word hij Homo |
_________________ [Forum Admin]Sharkforce123
-If a camper wants to kill you by camping in a building you should camp in that building before he is going to camp in that building- "sharkforce123"
 |
|
   |
 |
Tjefkes
Major general

|
Geplaatst:
06-12-2010 18:54:13 |
  |
er iets heel eigenaardig, het was zen controller die ineens vibreerde en dacht in zichzelf wat zou er aan de hand zijn met mijn controller ! En toch zal hy voortaan eerst is de handleiding lezen en moeten oppassen want als hy dit nog eens meemaakt dan word hy word hij homo
" heeft hij gezegt ! " |
|
|
   |
 |
Tjefkes
Major general

|
Geplaatst:
16-12-2010 18:53:53 |
  |
|
   |
 |
richaar05
admin

|
Geplaatst:
17-12-2010 10:46:24 |
  |
er iets heel eigenaardig, het was zen controller die ineens vibreerde en dacht in zichzelf wat zou er aan de hand zijn met mijn controller ! En toch zal hy voortaan eerst is de handleiding lezen en moeten oppassen want als hy dit nog eens meemaakt dan word hy word hij homo heeft hij gezegt ! Maar ik zou |
 |
Tjefkes
Major general

|
Geplaatst:
17-12-2010 13:59:29 |
  |
er iets heel eigenaardig, het was zen controller die ineens vibreerde en dacht in zichzelf wat zou er aan de hand zijn met mijn controller ! En toch zal hy voortaan eerst is de handleiding lezen en moeten oppassen want als hy dit nog eens meemaakt dan word hy word hij homo heeft hij gezegt ! Maar ik zou |
"toch eerst nadenken" |
|
|
   |
 |
richaar05
admin

|
Geplaatst:
17-12-2010 20:05:03 |
  |
er iets heel eigenaardig, het was zen controller die ineens vibreerde en dacht in zichzelf wat zou er aan de hand zijn met mijn controller ! En toch zal hy voortaan eerst is de handleiding lezen en moeten oppassen want als hy dit nog eens meemaakt dan word hy word hij homo heeft hij gezegt ! Maar ik zou toch eerst nadenken voor je iets |
 |
Tjefkes
Major general

|
Geplaatst:
28-12-2010 01:47:54 |
  |
er iets heel eigenaardig, het was zen controller die ineens vibreerde en dacht in zichzelf wat zou er aan de hand zijn met mijn controller ! En toch zal hy voortaan eerst is de handleiding lezen en moeten oppassen want als hy dit nog eens meemaakt dan word hy word hij homo heeft hij gezegt ! Maar ik zou toch eerst nadenken voor je iets |
"Onderneemt ! Dus nu " |
|
|
   |
 |
richaar05
admin

|
Geplaatst:
03-01-2011 19:13:56 |
  |
er iets heel eigenaardig, het was zen controller die ineens vibreerde en dacht in zichzelf wat zou er aan de hand zijn met mijn controller ! En toch zal hy voortaan eerst is de handleiding lezen en moeten oppassen want als hy dit nog eens meemaakt dan word hy word hij homo heeft hij gezegt ! Maar ik zou toch eerst nadenken voor je iets onderneemt ! Dus nu weet je het |
 |
GR8Astra
Private

|
Geplaatst:
04-01-2011 19:37:11 |
  |
er iets heel eigenaardig, het was zen controller die ineens vibreerde en dacht in zichzelf wat zou er aan de hand zijn met mijn controller ! En toch zal hy voortaan eerst is de handleiding lezen en moeten oppassen want als hy dit nog eens meemaakt dan word hy word hij homo heeft hij gezegt ! Maar ik zou toch eerst nadenken voor je iets onderneemt ! Dus nu weet je het
, gebruik niet zomaar |
_________________ Life is short, Drive fast |
|
   |
 |
|