Geplaatst:
03-11-2010 23:39:05
Onze eerste mini-clan meeting,
jaja hie is al voorbij spijtig
Ik zal even een terugblik geven op onze gezellige dag
het begon aan het station in heist-op-den-berg waar Ritchie,Bram, Ski en ski's vriendin al samen op de trein gingen om naar hasselt te rijden.
Eens in hasselt kwam onze andere kompaan aan "Alexander". Daar gingen we met de bus vertrekken naar kinepolis( waar Bram stiekem kon zwart rijden )
Aan kinoplis was het wachten op onze drie musketiers die wel is waar Paranormal activity wouden zien.
En daar staan ze dan Ik herkende Thibaud en Lode, maar Gilles niet xD (genant moment )
Voor we binnen gingen naar de film dronken we nog iets. En werd er op een arcade-kast Geraced!
16u30
tijd om naar onze zaal te gaan!
Daar zitten we dan met onze chips en nacho's en drank. Licht gaat uit na 15min, Film begint en het word stil in de zaal. Echt lang werd het niet stil met het gelach van mij en Lode
Paranormal activity 2 begint rustig maar er zijn momenten bij dat heel de zaal schreeuwde.
Na de pauze werd er van plaatsen geruild waardoor ik naast alexander kwam te zitten. Dan kwam er een zwaar schrikmoment waardoor ik bijna op Alexanders schoot kwam te zitten en Gilles en Lode bijna niet durfdne te kijken en Ski zijn arm werd verpletterd door zijn vrienden van de schrik.Bram en Thibaud bleven heel rustig xD (Koele Kikkers).
Film was gedaan en iedereen stond versteld van de schrik . (Durf te wedden dat sommige de eerste nacht(en) niet gaan slapen.
Eens Buiten tijd voor groepsfoto! Dankzij onze geweldige fotograaf Thibaud!!!.
Dan was het tijd voor onze bus dus was het afscheid nemen.
En dit was een korte terugblik op onze gezellige avond.
Ps: check da kasten!
Laatst aangepast door richaar05 op 05-11-2010 23:05:26; in totaal 1 keer bewerkt
sharkforce123 co-leader
Geplaatst:
04-11-2010 12:08:11
Moete we nog is doen eh
MEXICAN LAUNDRY
_________________ [Forum Admin]Sharkforce123
-If a camper wants to kill you by camping in a building you should camp in that building before he is going to camp in that building- "sharkforce123"
richaar05 admin